Celeca Toyota

Celeca Toyota

Фотографии профиля (3)

Celeca Toyota фото профиля #1
Celeca Toyota фото профиля #2
Celeca Toyota фото профиля #3

Фотографии со стены (25)

Смотреть все
Celeca Toyota фото со стены #1
Celeca Toyota фото со стены #2
Celeca Toyota фото со стены #3
Celeca Toyota фото со стены #4
Celeca Toyota фото со стены #5
Celeca Toyota фото со стены #6

Основная информация

Идентификатор
214147047
Домен
celeca
Верификация
Нет
Огонёк
Нет
Настройки приватности
Открытый профиль
Последнее посещение
9 лет назад (Моб. версия)
Бан и удаление
Нет
Вконтакте
https://vk.com/celeca

Общая информация

Имя
Celeca
Фамилия
Toyota
Девичья фамилия
Нет данных или скрыто
Отчество
Нет данных или скрыто
Пол
Женский
Дата рождения
01 января 1998 (27 лет)
Языки
Русский
Семейное положение
Нет данных или скрыто
Дедушки и бабушки
Нет данных или скрыто
Родители
Нет данных или скрыто
Братья и сёстры
DELETED
Дети
Нет данных или скрыто
Внуки
Нет данных или скрыто

Контактная информация

Страна
Нет данных или скрыто
Город
Абакан
Родной город
Иркутск
Моб. телефон
Нет данных или скрыто
Доп. телефон
Нет данных или скрыто
Сайт
Нет данных или скрыто
Skype
Нет данных или скрыто
Instagram
Нет данных или скрыто
Facebook
Нет данных или скрыто
Twitter
Нет данных или скрыто
LiveJournal
Нет данных или скрыто

Жизненная позиция

Политические предпочтения
Нет данных или скрыто
Мировоззрение
Нет данных или скрыто
Главное в людях
Нет данных или скрыто
Источники вдохновения
Нет данных или скрыто
Главное в жизни
Нет данных или скрыто
Отношение к курению
Нет данных или скрыто
Отношение к алкоголю
Нет данных или скрыто

Интересы и увлечения

Деятельность
Дрифт, Дрег
Интересы
Гонки!! Стрит Рейсинг, Дрег рейсинг))
Любимые фильмы
Нет данных или скрыто
Любимая музыка
Dupstep Roock
Любимые телешоу
Нет данных или скрыто
Любимые книги
Нет данных или скрыто
Любимые цитаты
Нет данных или скрыто
Любимые игры
Нет данных или скрыто
О себе
The Celica GT-Four ST205 was launched for the Japanese market in February 1994, and for the Australian, European, and British markets in the mid-year. This version was to be the most powerful Celica produced to date, producing between 242 PS (178 kW; 239 bhp) for the export model and 255 PS (188 kW; 252 bhp) for the Japanese market model from an updated 3S-GTE engine matched to the E154 gearbox. Influenced strongly by Toyota Team Europe, Toyota's factory team in the World Rally Championship, the final version of the GT-Four included improvements such as an all aluminum hood to save weight, four-channel ABS (optional for the Japanese market), an improved CT20B twin entry/turbocharger, and "Super Strut Suspension". The 2500 units homologation cars built to allow Toyota to enter the GT-Four as a Group A car in the World Rally Championship also sported extras such as all of the plumbing required to activate an anti-lag system, a water spray bar and pump for the front intercooler, a basic water injection system, a small hood-mounted spoiler aft of the windscreen washers (also standard fit on all UK cars) and an extender rear spoiler mounted on risers. Out of the 2500 GT-Four WRC built, 2100 stayed in Japan, 300 were exported to Europe, 77 for Australia, 5 for New Zealand and a few to the general markets. The Japanese market ST205 came with a standard automatic climate control air conditioner, but ABS was optional. Export WRC models only received a manual air conditioner system but all came with standard ABS.Official WRC models in the initial 2500 were only produced in 1994 as required by the WRC homologation rules. All ST205 sold in Australia were WRC models and called the GT-Four Group A Rallye. Instead using the Super Strut Suspension as found in the production cars, the actual ST205 rally cars for WRC came with standard strut suspension. In August 1995, the ST205 received minor changes which consisted of new 6-spoke alloys, contoured side spoilers, and a redesigned rear spoiler. The Japanese model also got restyled tail lights. The high WRC-style rear spoiler was not available for this facelift model, but returned on the second minor change in December 1997. Another new feature for the final facelift model was projector headlights. During the 1995 World Rally Championship season, Toyota were caught using illegal turbo restrictors at the Rally Catalunya and were given a one-year ban by the FIA. FIA president Max Mosley called the illegal turbo restrictor "the most sophisticated device I've ever seen in 30 years of motor sports." Toyota and their drivers, Juha Kankkunen, Didier Auriol and Armin Schwarz, were also stripped of all points in the championships. Kankkunen had been in contention for the drivers' world title. Mosley stated that "there is no suggestion the drivers were aware of what was going on

Оразование и карьера

Школа
Наименование Автошкола ДОСААФ
Город Иркутск
Тип Автошкола
Работа
Нет данных или скрыто
Вуз
Нет данных или скрыто
Служба в армии
Нет данных или скрыто

Подписки (30)

Смотреть все